Mobilbank Web

Mobilbank til Webbrowser
Med mobilbanken fra Dronninglund Sparekasse kan du ordne de fleste af dine banksager uanset tid og sted.
Vores Mobilbank Web virker på både iPhone, Android og Windows Phone, det er ikke nødvendigt at hente en App til telefonen.

Du kan:

  • Se oversigt over tilmeldte konti
  • Se saldo og bevægelser på tilmeldte konti
  • Se og slette fremtidige betalinger
  • Lægge betaling til fremtidig betaling
  • Gennemføre betalinger
  • Overføre mellem konti
  • Udbakke og kvittering

 

Tilmeld dig i netbanken
Du skal være kunde i Dronninglund Sparekasse for at kunne bruge alle funktioner i mobilbanken.
Gå ind i din netbank og opret brugernavn og adgangskode, så er du klar til at bruge Mobilbank Web.
Du skal gøre følgende:
Gå ind i AFTALER
Gå ind i KUNDEAFTALE
og vælg TILMELDNING ELLER FRAMELDING AF FUNKTIONER i rullegardinet funktion
Tilmeld dig ADMINISTRATION - MOBILBANK WEB
Gå ind i AFTALER igen,
Gå ind i MOBILBANK
og tilmeld dig MOBILBANK TIL WEBBROWSER.
I forbindelse med tilmeldingen får du oplyst internetadressen hvor du kan tilgå Mobilbank Web
du har mulighed for at få sendt adressen til din telefon som sms.
 

Spørgsmål og svar til Mobilbank Web

Hvad gør jeg, hvis jeg har glemt min adgangskode?
Hvis du har glemt din adgangskode - eller vil have en ny adgangskode - skal du logge dig på din netbank og gå til 'Indstillinger' - 'Mobile Tjenester' - 'Mobilbank'. Her kan du ændre din adgangskode.

Hvordan kommer jeg i gang med at bruge mobilbanken?
Log på din netbank og gå ind under 'Indstillinger' - 'Mobile Tjenester' - 'Mobilbank'. Her tilmelder du dig mobilbanken og opretter et brugernavn og en 4 cifret adgangskode.

Hvordan logger jeg på mobilbanken?
Du logger på med det brugernavn og den adgangskode, du har lavet i netbanken, når du tilmelder dig Mobilbank Web. 

Skal jeg logge på med NemID?
Nej, du kan ikke logge på mobilbanken med NemID. Når NemID er endnu ikke klar med en applikation til mobilbank.

Kan jeg selv ændre mit brugernavn og adgangskode?
Ja, du skal bare logge på din netbank og gå til 'Indstillinger' - 'Mobile Tjenester' - 'Mobilbank'. Her kan du både ændre dit brugernavn og din adgangskode.

Skal jeg være kunde for at kunne bruge Mobilbank Web?
Ja, Mobilbank Web er kun mulig at anvende hvis du er kunde i Sparekassen

Hvis du vil høre mere om, hvordan du bliver kunde, er du meget velkommen til at kontakte os enten på kontaktsiden her på hjemmesiden eller ring på 98 84 17 22.

Hvordan spærrer jeg min Mobilbank Web?
Har du brug for at spærre din mobilbank, kan du enten ringe til din rådgiver eller til Nets på 44 89 29 29

Hvad gør jeg, hvis jeg har glemt mit brugernavn?
Hvis du har glemt dit brugernavn - eller vil have et nyt brugernavn - skal du blot logge dig på din netbank og gå til 'Indstillinger' - 'Mobile Tjenester' - 'Mobilbank'. Her kan du ændre dit brugernavn.

Hvilken telefon skal jeg have for at køre Mobilbank Web?
Mobilbank Web er testet og virker på iPhone, Android og Windows Phone.

Hvad er forskellen på Mobilbank Web og Netbank?
Mobilbanken er ligesom din netbank, den har bare ikke helt så mange funktioner.

Hvem kan jeg ringe til for at få hjælp?
Du er altid velkommen til at ringe til os på tlf. 98 84 17 22 for at få hjælp til mobilbanken.

Virker mobilbanken på trådløst net / WiFi?
Ja, du kan både logge på mobilbanken og bruge de øvrige funktioner med trådløst net / WiFi.
Dog er det nødvendigt at du kan modtage en SMS for at logge på.

Kan jeg logge på med en almindelig telefonforbindelse eller 3g?
Ja, du kan både logge på med en almindelig telefonforbindelse og 3g.
Dog er det nødvendigt at du kan modtage en SMS for at logge på.